feelslikeadream

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Beatrice Blom - 26 november 2011 21:09

Äntligen så är jag klar med min tvätt historia grej!!! Har typ jobbat med den hela dagen och nu är den klar och så har jag bara lite lite kvar på min EU uppsats!!      

Av Beatrice Blom - 26 november 2011 19:21

Ååå jag såg på en film igår som var skit bra det hette typ ''You Again'' allvarligt den var skit bra!!!!!!!!!!

Om ni vill se den så rekommenderar jag den filmen den brukar gå på TV1000 family  

   

Av Beatrice Blom - 26 november 2011 14:15

Fan vad kul det är att skriva om tvättens historia eller inte!!

Jag och min pappa har precis varit och handlat det vi ska äta ikväll det blir tacos !!! Mums vad gött!!!

Och jag köpte lite godis till mig jag tror att jag håller på att bli lite beroende av godis igen för när jag tränade hela sommaren så hade jag inte tid för att äta godis så jag åt inte så mycket av det men nu när jag nästan har slutat träna så blir det ganska mycket godis ätande!!!

Men nu ska jag faktiskt skriva lite om tvättens historia jag har ju bara idag och imorgon sen ska den vara inne och så måste jag skriva vad det är för skillnad mellan EU och USA och vad det är för likheter så nu måste jag gå så ses senare!! PUSS!!!   

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards