feelslikeadream

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Beatrice Blom - 13 november 2011 22:06

Jag tänkte gå och sova nu för det är skola imorgon och efter skolan ska jag med Alexandra hem och ha trevligt det var skit länge sen jag så den tjejen !! 

Men men jag ska sova nu så ses imorgon!!

GODNATT OCH SOVGOTT!! PUSS!!!

Juste ni kan gå till den hära bloggen och läsa hennes text till hennes pappa!! http://mylifeaslie.bloggplatsen.se/ här är bloggen!! Snälla gör det !!! Puss!! 

Av Beatrice Blom - 13 november 2011 20:30

Sitter och äter tårta nu typ farsdags tårta!!  

Av Beatrice Blom - 13 november 2011 17:46

Jag kom på nu att det är ju farsdag idag så nu blir det tårta till efter rätt när pappa kommer hem med maten!! 

Jag är skit hungrig jag har itne ätit sen 12 runt där tror jag!!!


Jag säger bara GRATTIS TILL ALLA PAPPOR och nu så ska jag säga GRATTIS till min pappa eller när han kommer hem!!! PUSS

Av Beatrice Blom - 13 november 2011 16:50

Sitter och tittar på film på min data men det går inte bra för nästan alla filmer hakar och jag hatar när filmer hakar så jag försöker fixa det mendet går inte men aja fixa andra filmer att titta på !!

Idag är det söndag som alla kanske vet och det är en sådan dag som alla bara ligger hemma och slappar tror jag för det är ju skola eller jobb för alla imorgon förutom för dom som inte har jobb.... 

Aa men jag har fysik prov på fredag och jag har tagit hem dom men gissa vad jag har inte rört min väska sen i fredags när jag kom hem och jag tänker inte röra det fören imorgon när jag ska dra till bussen!!! 

Men men nu ska jag fixa filmer som fungerar så ses!!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards