feelslikeadream

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Beatrice Blom - 16 november 2011 21:21

Jag blir galen snart jag har en låt i min hjärna och den kommer inte ut men det är faktiskt en ganske bra låt men jag skulle uppskatta om ni kunde lista ut vad låten heter för det gör inte jag..... 

Och ja jag har inte stängt av datan för jag inte orkar logga ut från facebook!! 

Men jag behöver hjälp med det här det är en ganska ny låt och jag vet inte vad artisten heter men det är iallafal en tjej/kvinna som sjunger.... Osv!!!

Men nej nu ska jag stänga av datan på riktigt!!!

Av Beatrice Blom - 16 november 2011 21:06

NU ska jag läsa inför testet imorgon o så ska jag krypa ner i sängen och läsa lite till och sen så ska jag lyssna på musik tills jag somnar!!! 

Låter som en bra kväll inför test/prov...!!

Men nu ska jag faktiskt stänga av datan så ses imorgon PUSS!!!


P.S JAG BARA HATAR VISSA BARN SOM GÅR RUNT OCH SPRIDER RYKTEN SOM INTE ÄR SANT OCH SEN FÅR SOM DOM VILL!!!!!!!!! 


GODNATT NU GÅ JAG OCH SOVER ELLER??? 

Av Beatrice Blom - 16 november 2011 17:53

Okej idag så fyller min älskade fru Amanda år så alla måste gå in till hennes blogg: http://amandajaredal.bloggplatsen.se/  och gratta henne så jag hoppas att ni gör det!! 


Nej men jag sitter och tittar igenom min fysik bok nu för jag har prov på fredag och jag tänkte precis skriva imorgon men det är ju bara onsdag idag!

Jag och mina kompisar i min klass ska kanske gå och titta på nya Twilight filmen nångång denna vecka eller så blir det nästa vecka nångång  

Idag köpte jag och min kompis Nelly pepparkaksdeg fett gott och sen köpte vi också Julmust ååå känns som jul utan snö....!!!

Jag hoppas att det börjar att snöa nästa vecka men jag vill inte att det ska bli så himmla kallt!!!!!!!!!!

Men nu ska jag träna inför något idrotts test som vi ska ha imorgon tror jag det var....!!! 

Så vi ses senare!! PUSS!!!



Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards