feelslikeadream

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Beatrice Blom - 27 november 2011 14:54

Idag så är det den 27 november och det betyder att det är första advent :) Och vi har inte tänt ett ljus än men det kommer snart.Idag har jag och mamma bakat pepparkakor och lussebullar!!!! Mums vad gott och nu har min farmor och farfar kommit och nu blir det bullfest :-) Jag blev klar med alla mina läxor idag eller jag har en uppgift kvar men den är lätt men vi ses senare!! PUSS!!!!!!!!

Av Beatrice Blom - 27 november 2011 01:35

Japp det är jag faktiskt jag håller på att ladda ner lite filmer så att jag inte har tråkigt imorgon !!!

Fast jag ska baka pepparkakor imorgon med pappi och sen måste jag skriva det sista på min uppsats....!!!

Just nu så sitter jag och tittar på tv och dricker cola och äter lite RIESENS mums!!!!  

Vill ni veta en sak som inte är bra den här veckan har varit skit usel i måndags så glömde jag min mobil i skolan i mitt skåp så jag var utan min mobil i en dag så i onsdags så glömde jag min mobil hemma och i torsdag så glömde jag mina nycklar till mitt skåp hemma så jag fick knippsa upp mitt lås så nu har jag inget lås till mitt skåp och jag orkar inte köpa ett så jag vet inte vad jag ska göra på måndag.....!!! Men jag får väl klara mig tills jag har pengar osv..... 

Nej men jag tror att jag ska gå och sova faktiskt för jag orkar faktiskt inte vara uppe längre så det blir nog att gå och borsta tänderna och sen titta på film på datan och sen somna till filmen och fortsätta imorgon när jag vaknar!!!

Så godnatt och sovgott!!! PUSS!!!!!   

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards