feelslikeadream

Alla inlägg under november 2011

Av Beatrice Blom - 9 november 2011 07:03

Vaknade för typ en minut sen tror jag eller det känns som det!!!

När jag gick ner och och frukost så tittade jag ut då ser jag att solen håller på att gå upp gud vad fint det var att bara se det fast den inte hade gåt upp än!!

Men aa jag måste äta nu för jag ska försöka äta och fixa mig bara på en halv timme så ses senare när jag kommer hem!! 

Av Beatrice Blom - 8 november 2011 22:02

JUSTE DET ÄR JU BARA 2 MÅNADER KVAR TILLS JAG FYLLER 14 ÅR (8 JANUARI)   

OCH DET ÄR CA 45 ELLER 46 DAGAR KVAR TILL JUL!!!!!!!    

Av Beatrice Blom - 8 november 2011 21:55

 

Av Beatrice Blom - 8 november 2011 19:25

Japp det tror jag faktiskt för jag är så himla trött så jag tror att jag kommer att dö för det!!!!

Åå jag måste plugga spanska och matte och fysik va fan vad jag hatar att gå i skolan!!!!!!!!!!!!!!!

Men jag kan inte sitta framför datan hela dagen så ses!!

Av Beatrice Blom - 8 november 2011 15:18

Nu är jag hemma igen eller jag kom hem för ungefär 20 minuter sen och nu har jag tagit två macker med bara smör på jag gillar inte pålägg oftast....!! Och så har jag tagit ett glas med oboy!! och nu så ska jag titta på ''Jag saknar dig'' har alltid velat sen den så nu har jag den och nu ska jag se den så ses senare!!

Just klockan 17:15 så har jag utväcklings samtal med min lärare ååå vill inte gå på det men måste...!!

Av Beatrice Blom - 7 november 2011 20:47

Sitter i mitt rum och har precis kollat på en film med Ashton Kutcher!! Kommer inte ihåg vad den heter men den var i alla fal skit bra så att ni vet!!  

Japp gissa vad ..................................................
........... Jag har inte pluggat något matte!!

Nej men nu ska jag gå och sova!! PUSS! 

Av Beatrice Blom - 7 november 2011 17:36

Jaaa nu hittar jag inte mi fjärrkontroll...... Den är typ borta jag hittar den inte!!!! Men får leta lite till...!!!


Nej men hejsan nu är jag hemma från skolan eller jag kom hem från en timme sen men aa....

Sitter i mitt rum och tittar på tv fast jag hittar inte min fjärrkontroll så jag kan inte byta kanal så det blir en perfekt dag!!!! Jag hade HK prov idag och det gick faktiskt jätte bra  

Så på torsdag eller fredag har jag matte prov så nu har jag typ bara det att tänka på förutom att jag har ett läxföhör nästa vecka på måndag tror jag och sen har jag fysik prov på fredag nästa vecka...!!


Vi hade en jätte konstig busschaufför idag när jag skulle åka hem han tog back väggen hem till mig istället för att åka lite på den stora väggen och sen åka lite på back väggen och sen blev allt fucket uppat!!!


Nej men ska plugga lite så att jag kan lite inför provet så ses senare!! 

Av Beatrice Blom - 6 november 2011 21:37

Nu ska jag sova för imorgon så är det en speciel dag för att då är det måndagen efter lovet och då är det den trögaste dagen ever!! Det är det alltid på måndagar....!!! True story!!

Nej men nu måste jag sitta lite med HK plugget och sen sova lite eller något sånt...!!! 

Men vi ses imorgon PUSS!!!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards