feelslikeadream

Alla inlägg under november 2011

Av Beatrice Blom - 2 november 2011 22:18

Japp som rubriken säger bara för att jag känner för det har jag tagit ett glas med varm oboy men det var ingen ny hett!!! 

Men jag tror att jag ska börja med att skriva önskelista till julen!!   Bara för att jag känner för det!!

Jag sitter och tittar på ''School Of Rock'' fett skön film asså !!! 

Men nu ska jag gå så att jag inte missar något ses!!

Av Beatrice Blom - 2 november 2011 19:44

Nu sitter jag här igen och bloggar som jag inte har gjort sen i söndags tror jag... Kommer inte ihåg.....!!

Men jag sitter och tänker på att det är den 2 november nu tror jag och det betydet att det är typ en och en halv månad kvar tills julen är tillbaka!!!!

Jag har möblerat om i mitt rum idag så ja jag är helt slut eller nej egentligen inte men aa man kan säga att jag är lite tröttare en vanligt...!!

Jag har börjat att läsa en ny bok fast den är inte ny men aa det är ''Mammutjägarna'' av Jean M Auel.

Jag måste börja plugga lite HK och matte man jag vet inte när jag ska börja med det för jag har faktiskt ingen lust att göra det men jag måste börja plugga om jag vill ha bra betyg...!!!
Varför jag har varit  borta från bloggandet är för att jag har varit hemma och läst ''Grottbjörnens Folk'' och ''Hästarnas Dal'' hela veckan och så fort jag har börjat läsa dom böckerna så kan jag inte sluta med det men nu när jag började läsa ''Mammutjägarna'' så bestämde jag att jag skulle städa mitt rum och när jag hållde på så började jag gå igenom allt i mitt rum och bestämde att jag kan väll lika gärna möblera om i mitt rum!!  

Men slut på det roliga för nu ska jag faktiskt ta något att äta för jag är ganska hungrig.

Nu när jag tittar runt i mitt rum så tänker jag att det fattas något och kommer på att jag har inte min spegel i mitt rum så nu måste jag faktiskt gå och leta reda på min spegel så ses senare!! PUSS!!    

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards