feelslikeadream

Alla inlägg under november 2011

Av Beatrice Blom - 5 november 2011 18:21

Näää nu tänker jag inte hålla på med matten längre för jag förstår ingenting!!! 

Så nu tänker jag ta HK plugget om jag orkar men jag tror att jag först ska ta ett glas med cola så att jag vaknar !! 

-.-

Av Beatrice Blom - 5 november 2011 17:12

Nu blir det att börja att plugga lite matte igen sen när jag är klar med den så blir det HK plugg....

Åå jag hatar verkligen att plugga!!! 

Av Beatrice Blom - 5 november 2011 16:17

Här kommer ännu mer bilder!! 

 

Jag efter det att jag har fönnat håret!!

 

Efter plattningen!!

 

Nya byxor!!

 

Nya strumpor!!

 

Och ännu ett till par byxor!!

Av Beatrice Blom - 5 november 2011 15:05

Nu har jag tvättat ur håret nu återstår det att föna håret och fixa det!! 

 

När jag hade medlet i håret!!

 

Efter jag hade tvättat medlet ur håret!! 

Kommer lite bilder när jag har fönat håret och plattat håret!!  

Av Beatrice Blom - 5 november 2011 14:47

Nu ska jag tvätta ur mitt hår så blir det jätte fint nej men skoja jag vet inte om det kommer bli fint eller itne men man får väl hoppas!! 

Av Beatrice Blom - 5 november 2011 14:12

Japp nu har jag medlet i mitt hår så nu ska jag bara vänta i 25 minuter sen ska jag tvätta ur det

Av Beatrice Blom - 5 november 2011 13:48

Japp nu är jag hemma igen vi var aldrig till tammefors och hämtade tårtan för mamma skulle ta med en lap dit men hon glömde den hemma så vi köpte bullar istället och så var vi på NightMare och köpte varma strumpor till mig och mamma för våra fötter är typ iskalla fast vi har strumpor på..... och så köpte jag två par byxor!! Kommer bilder kanske!

Men nu ska jag gå ner och fixa mitt hår och sen ska jag ficka!! Ses senare PUSS!!!

Av Beatrice Blom - 5 november 2011 12:15

Har precis fixat i ordning mig och nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på Philip och mamma tjaffsar om att Philip måste ha nya skor men han sägar bara nej jag har redan skor och det är snart vinter så då har jag vinterskorna som jag hade förra året!!! 

Aa men nu vill jag inte skriva om min storrebror som tjaffsar hela dagarna (han kan typ aldrig vara snäll!)

Nej men idag ska jag mamma och pappa åka till Enköping och fixa lite saker mamma har en tårta på Tammefors (vet inte hur det stavas...) men hon har en tårta där som hon bara kan komma och hämta så hon tänkte göra det och sen skulle pappa till ica maxi och spela på hästar eller något sånt!!

Och jag ska bara hänga med som en släpp kära    För att jag inte har något annat för mig!!

Och sen ska vi hem och äta tårta och färga håret mörkt och blont!! Så ses senare babes!! PUSS

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards