feelslikeadream

Alla inlägg under november 2011

Av Beatrice Blom - 11 november 2011 23:12

1. Jag har nästan aldrig på mig smink....(utom när jag ska på fest eller om jag bara har lust!)


2. Jag hatar flugor fjärilar och andra insekter. 


3. Jag älskar att fota men jag brukar inte göra det så ofta!!


4. Det känns som det var jätte länge sen jag åt godis (lösgodis)


5. Jag älskar vatten!!


6. Jag får nästan allt jag vill!!


7. Jag brukar bara ha uppsatt hår när jag är hemma aldrig i skolan!!


8. Jag har alltid på mig nagellack (rött just nu)


9. Jag har telenor som telefon abonnemang.


10. Jag älskar pengar!! 

Av Beatrice Blom - 11 november 2011 19:13

Sitter och skriver en önske lista till i julklapp!! Och det har blivit!!

1.iPhone 4

2.En väska men ett erk märke på

3.Presentkort på tex H&M Lindex mm....!!

4.Comviq till mobilen för alla mina kompisar har det utom jag..!!

5.Antingen en iPhone 4 eller en vecka på Stadium Sports Camp i sommar (2012) 

Det var allt men jag tror inte att det blir mer än så och jag tror inte jag kommer få någon iPhone 4 men man får iallafal hoppas!!!

Att vara med på Stadium sports camp så kostar det omkring 3000 kronor och det gör en iPhone också tror jag !! 

Av Beatrice Blom - 11 november 2011 18:11

Hahahhaha sitter och pratar med Nelly på facebook!! 

Det var en sak så här att:

1. Öppna Google Bildsökning
2. Skriv in ditt förnamn
3. Ladda ner den första bilden, och ladda den på Facebook
4. Så ser du ut om 20 år.... 
Och då blev jag den hära!!  typ en strippa eller något och då snackar jag och Nelly om var det hära kommer sluta för först så pratade vi om strippor och sen efter ett tag så började vi snacka om peddo-mjälten!! Och peddo-mjälten är istället för att Nelly fick en vanlig strocke så sa hon att hon fick en strocke i peddo-mjälten!! Det är faktiskt roligare än vad ni tror men vi ses imorgon!! 



Pizzan efter det att jag blev mätt!!!

   

Min fina katt som är hungrig och väntar på att få mat!!

Av Beatrice Blom - 11 november 2011 17:23

Nu har jag gjort pizza till mig och min storebror Philip!!!

Vi är ensamma hemma ikväll och tills imorgon klockan 17:00 kommer mamma och pappa hem igen!!

Så det blir väll att sitta uppe tills man inte orkar mer typ vi 06:00 eller något sånt men just nu måste jag äta upp min pizza så att den inte blir kall!!!!

 

Pizza!!!

 

COLA!!!

 

Rostade majs med chilismak!!


 

Och en ful bild på mig!!!

Av Beatrice Blom - 10 november 2011 18:06

Ja vart ska jag börja nej men aa jag börjar med att jag vaknade i morse klockan 07:00 och sen så åt jag frukost och försökte fixa min frilla som var som en hel skog hela håret stog åt alla håll för att jag inte fönade håret igår när jag hade duschat...!!! 

Okej och runt 07:35 så gick jag till bussen och kom till skolan 08:20 och hade matte prov klockan 10:10 och var i skolan till klockan 14:50 sen åkte jag och mamma och Philip till vårdsentralen och jag tog spruta (DOG NÄSTAN) och Philip kollade med en sjuksyster sin stortå han har fått nageltrång.... Och sen så klockan 16:00 så körde mamma mig till träningen och så var jag där tills pappa kom och hämtade mig klockan 17:15 typ 15 minuter för sent... När jag satt o väntade på pappa så kändes det att jag skulle brinna upp.... Jag trodde att det var på grund av sprutan men jag vet faktiskt inte vad det var!!

Aja men jag köpte en cola när jag väntade också

Och när vi kom hem så åt jag maten mamma hade gjort och jag klaggade att jag inte orkade tugga min mat... Jag är skit trött just nu så!!

Så såder har min dag varit!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men vi ses senare om jag inte somnar så ses!!! PUSS!!! 

Av Beatrice Blom - 9 november 2011 21:56

SES IMORGON!!

Av Beatrice Blom - 9 november 2011 20:10

Måste gå och duscha för det känns som jag inte har gjort det på typ 3 år nästan men jag gjorde det i måndags eller var det i tisdags näää vafan är det för dag idag åååå nää jag åter kommer när jag har frågat mamma och pappa vad det är för dag idag så HEJDÅ!!

Av Beatrice Blom - 9 november 2011 18:11

Vi har haft gäster Annie och Kim. Annie var strässad som vanligt för min pappa skulle byta däcken på Kims bil så han kom och frågade om han kunde köpa däcken osv... 

Imorgon så har jag matte prov a-dalen och sen så har jag b-delen på fredag...!! Men imorgon så ska jag ta spruta åå jag hatar sprutor det känns som jag hatar allt sprutor skolan prov typ allt och så hatar jag att jag kanske kommer missa 3 gångers träning....!!! 

Nej men nu måste jag läsa lite fysik jag ska läsa två sidor och sen ska jag titta igenom matte boken!!! Så ses senare!!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards