feelslikeadream

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Hej!

Av Beatrice Blom - 29 november 2011 18:38

Hej kära bloggläsare idag har jag varit i skolan som vanligt...!!

Jag hatar att vara i skolan men jag verkligen älskar min klass om jag ska vara ärlig jag tror att jag aldrig ska byta klass om jag får bestäma !! 

Det bästa med min klass är att man nästan aldrig har tråkigt utom om det är en långtråkig dag och om någon är borta så är det inte så roligt men jag menar inte vem som helst som är borta det beror på vem jag menar och ni kommer aldrig få veta det eller jo men det är typ om Nelly i min klass inte skulle vara iskolan en dag så skulle det bli skit tråkigt för det är inte så många tjejer i min klass det är typ bara 4 tjejer och typ 9 killar och jag kan säga med det samma att det inte är en specklass det är bara för vi har en synskadad i klassen som det är så få vi är som en familj faktiskt om jag tänker !!  

Men som ni kanske förstår är det att jag itne kan tänka ibland typ när jag glömmer min mobil hemma eller i skolan eller mina nycklar hemma....! >:)

Jag och Nelly eller det var mest Nelly som kom på det men aa här är saken att Nelly kom på en Smiley titta - >:D det är ett peddoface Hahahaha om ni inte vet vad ett peddoface så kan ni kommentera eller fråga mig jag svarar på allt och alla det spelar ingen roll om det är en dum fråga eller inte !!   Var inte blyga!!


Åå juste idag så skulle jag lämna in min uppsats som jag tog hem under helgen men sen kom jag på att jag hade inte med mig min västa till skolan för jag orkade inte ta med den om den var tom men då får jag lämna den imorgon istället!!!!

Men vi ses imorgon eller senare!! PUSSS!!!       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Blom - 27 juli 2014 09:18

Tydligen så är det söndag idag men enligt min hjärna så är det måndag, men egentligen så spelar det ingen roll för jag var ju sommar lov ? Jag har ingen aning vad som händer idag, och det ser ut som det ska börja regna när som helst (hoppas inte det...

Av Beatrice Blom - 26 juli 2014 22:55

"Det var en gång en tjej på 13 år som ville ha en blogg, men hon var inte så bra på att hålla igång bloggar så hon slutade blogga och nu är hon 16 år och kom på att hon har en blogg men att hon inte har bloggat på nästan 2 år, så hon ska försöka på n...

Av Beatrice Blom - 15 november 2012 16:16

Den här dagen har inte varit som jag hade tänkt mig....   Dagen började med att jag vaknade 6:40 och tänkte att jag kanske skulle dusch fast det gjorde jag inte jag gick istället ner och gjorde lite frukost och kom på att jag visst ska duscha och...

Av Beatrice Blom - 8 november 2012 17:49

Ska gå och jobba snart inte kul. Vill hellre sitta hemma och spela data eller sova... Tror jag ska sluta på jobbet snart. :) ...

Av Beatrice Blom - 7 november 2012 22:12

Hejsan dax att sova snart... orkar inte sova :/ Men måste det för att det är skola imorgon och prov.. Hade prov idag 2 stycken efter varandra.. Först matte prov sen hemkunskaps prov... See ya! ! ...

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards