feelslikeadream

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Beatrice Blom - 11 maj 2012 23:40

Godnatt käraste läsare och dröm sött så ses vi kanske imorgon kommer vara ganska upptagen imorgon för det är rubgy match imorgon för enköpings dammer så jag ska titta på och sälja lite korv och kaffe och sånt med min pappa och så kommer jag heja på min kompis Amanda som ska vara med i matchen första gången för henne :) Lycka till Amanda älskar dig min fru!!!  :) <3 


Sov gott på er nu !! ses

Av Beatrice Blom - 11 maj 2012 21:20

Har ett litet eget fredags mys med lite läsk och pringles :) Och tv ocv så klart datan !! :D


Har fått en ny säng idag fett skönt men ändå lite tragiskt för att med den nya sängen kommer jag högre upp än vad jag var med min förra säng och det blev lite problem när jag skulle lägga tillbaka min katt simbas kudde i min säng då fick inte den plats så jag möblerade om i mitt rum igen :) Har typ gjort det 18 gånger nu sen jag flyttade hit för 8 år sen.

Och så har jag lockat håret för att jag hade tråkigt och så har jag sminkat mig för att jag hade tråkigt då också... :/


Men vet inte vad jag ska göra har tråkigt nu med skulle vilja titta på film men det är typ bara en film som jag inte har sätt och det är Hunger Games :(  Vill så gärna se den !!!!!!!! :) 


Men vi ses !!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards