feelslikeadream

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Beatrice Blom - 4 november 2012 17:42

Vill inte... det är inte kul att jobba där jag jobbar..... Här aldrig gillat att jobba där men vad gör man inte för att få lite stålar ;) okej inte sånt som ni tänker på, sälja sig det skulle jag aldrig göra för att få pengar hellre sitter jag på gatan och spelar skit fult på en gitarr ;)

Av Beatrice Blom - 4 november 2012 15:33

Orkar inte plugga något mer idag men jag måste jag har två matte prov nästa vecka och ett hemkunskaps prov också... Blää... :(
Och så ska jag jobba idag det blir nästan jobbigare men då somnar man nästan direkt när man lägger ner huvudet på huvudkudden :)

Av Beatrice Blom - 4 november 2012 12:18

Har inte precis vaknat bara så att ni vet :)
Ska snart börja plugga men vill inte :(
Men det är lika bra att sätta igång nu så att man inte får dåliga betyg :/

Av Beatrice Blom - 4 november 2012 00:58

Idag köpte jag min Samsung galaxy s3 och är hur nöjd som helst för att jag kom på att jag kan ha flera andra appar nu än vad jag kunde ha på min andra mobil...
Just nu så skriver jag det här inlägget från mobilen så den fungerar hur bra som helst. Men jag gillar inte att bakåt knappen och den andra behöver man knappt att röra så händer det något....
Men annars så är den toppen :)
Men ska sova nu så att jag kommer upp någon gång imorgon för jag måste göra lite skol arbete....
Syns

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards